Obľúbené filmy (10)
Kmotr 1, 2, 3 (1992)
Neľútostný súboj (1995)
Carlitova cesta (1993)
Ray (2004)
Dreamgirls (2006)
Dym (1995)
Na Zlatom jazere (1981)
Pro me jasny a ukazkovy prototyp "petihvezdickoveho" filmu ....do ktereho se da zamilovat!
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Smrť krásnych srncov (1986)
Láska nebeská (2003)
Kdybych mel jmenovat svuj nejoblibenejsi romanticky dojak, Love Actually by byl na prvnim miste! Silna smes emoci, kdy se smeji a tecou mi slzy dojeti a smichu zaroven, to jeste zadny film nezvladnul. A to od sameho zacatku ,uz pri predmluve ke scene na letisti, s naslednou scenou nahravani vanocniho songu Billyho Macka. Dnes jsem film videl snad podesate a cvici se mnou stale stejne. Krasa, ktera pohladi srdicko... PS: Dnes pro me take poprve v TV /Prima/ a musim zkritizovat dabing! Pokurvil film, jak jen mohl.Hlas Keiry Knightley byl priserny a nektere sceny byly totalne shozene.Zejmena scena s Billym Mackem po jeho navratu z vecirku od Eltona a jeho nasledne vyznani managerovi Joemu. S laskou a uctou vzpominat a vroucne si prat navrat Ceskeho filmoveho studia dabing! S uctou k mnoha filmum..