Obľúbené seriály (10)
M.A.S.H. (1972)
Byli jednou dva písaři (1972)
Moje srdecni zalezitost! Sovak s Hornickem predvadeji herecky koncert vtipu, napaditosti a improvizace. Oba take na obdobi nataceni vzpominali s laskou a slzou v oku , jako na jednu z nejkrasnejsich etap svych zivotu. Nataceni provazelo spousta dobre nalady,veseli, ale take bolesti .Hornicka behem nataceni zasahla zprava o tragicke smrti syna. Vyborni jsou i ostatni herci ve vedlejsich rolich, serial ma neopakovatelne kouzlo a patri jednoznacne k tomu nejlepsimu, co se u nas kdy natocilo.
Báječná léta (1988)
Ally McBealová (1997)
Ten serial mam rad. Ma dojimave i vesele sceny, ktere se dokazou vryt do pameti. Zachodove tanecky ,ci Allyiny predstavy jsou z tech veselych a ty co me vzdy spolehlive dojmou, je dil kde zemre Billy a dil kde vystoupi Sting s Every Breath You Take.
Nemocnica Chicago Hope (1994)
Chalupári (1975)
Ženatý so záväzkami (1987)
Show Billa Cosbyho (1984)
Krok za krokom (1991)
Dexter (2006)
Tak pozor! :) Nepamatuji se, kdy me nejaky serial takhle prikoval bedne.Po ctvrte serii ktera byla o nervy, uz hlasam naplno, ze Dexter je pecka a tusim, ze po konci pate serie mi bude chybet. Nepamatuji si , ze jsem nekdy volal ostatnim s dotazem " videls to?!!" a rozebiral kazdy dil , co se mi libilo, kdo me tam stval a jak asi to bude dal. Zacalo to tak , ze jsem pustil prvni dil (vyborne natoceny-seznami vas se vsim a v druhem jste uz naplno v deji) a podlehnul. Dej, prostredi, humor a jednotlive postavy Batisty, Masuky, Doakese , pak Lila ...... sakra , to stoji za to!!!