Recenzie (51)
Včela na mušce (2022) (seriál)
Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co? :)
Upgrade (2018)
Prequel k Matrixu? :)
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Vykašlite sa už na Deň nezávislosti a ďalšie odvary vašich výbušných trhákov, pán Emmerich, a natočte konečne niečo originálnejšie! :)
San Andreas (2015)
Už po prvej scéne mi bolo jasné, že táto prehliadka apokalyptických efektov nebude mať nič spoločné s realitou, tak som vypol mozog a užíval som si tie pekne vyprojektované otrasy. :)
Wilsonov (2015)
Škoda, že do filmu tvorcovia nedali podmazový smiech, aký sa používa v televíznych sitkomoch, aby som vedel, na ktorých miestach sa mám smiať...
Ocelové magnólie (2012) (TV film)
Toto je skôr plagiát než remake. :(
Jupiter na vzostupe (2015)
Výbušná rozprávka o vesmírnej Popoluške a dobrom vlkovi... :)
Anjeli (2014)
Vizuálne nápadité, sentimentálne zdržanlivé, decentne cynické.
Kandidát (2013)
Víťazstvo formy nad obsahom.
Diktátor (2012)
Keď je najprimitívnejší a najlacnejší humor zároveň aj politicky a rasovo "nekorektný", tak ho to automaticky posúva na vyšší level? Sorry, ale v mojom svete určite nie. Dve hviezdičky za dva vydarené fóry.