Recenzie (5 484)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Zohľadním recenzie dvoch naj užívateľov a urobím z toho mix - vidieť toto v kine musel musel zážitok, vidieť to s odstupom času nebolo úplne že trápenie a miestami to bolo vtipné ale tá neodmysliteľná ekologická stopa to trošku pokazila, suma sumárum - film na ktorý fanúšikovia v kine budú spomínať vo veľmi dobrom...ale iba vďaka (d)efektom...príbeh a zvyšok neoslní, možno tak výber piesní, v konečnom zúčtovaní objektívnych 60% na čsfd...bohužiaľ, zázrak sa nekonal.
Jodie, vyvolený (2023) (seriál)
Napriek komentárom o tom že to vyprodukoval náboženský fanatik treba liberálikov ukľudniť že v závere príde nečakaný, ale na Netflix logický a možno trochu prekvapujúci zvrat. Detský Omen: Prichádza Satan z Netflixu neurazí, občas prekvapí (najmä keď sa dozvieme čo si Jodie vyloží ako smilstvo) a tak je jeho umiestnenie medzi najhoršími seriálmi na čsfd trochu prísne, treba však dodať že cieľovkou je kategória hádam tak u14. Druhá séria by mohla posunúť seriál k dospelejším divákom podobne ako sa to podarilo u Stranger Things, avšak taký boom a kvalitu to (ak sa jej vôbec dočkáme) určite nedosiahne.
American Dad! - Widow's Pique (2016) (epizóda)
No doraziť všetky série a epizódy tohto seriálu bude asi veľmi že náročné...
Strašidelné muzeum (2021) (seriál)
Možno nie celkom objektívne hodnotím iba na základe epizódy Ohnivý cirkus, ktorý bol obrovským prekvapením, napriek nízkemu rozpočtu. Ako Eli Roth autorov v závere správne pochválil rozhodne by zvládli aj hollywoodsky projekt, jedinou malou slabinou sú o čosi slabšie masky, ale inak funguje všetko dobre, príbeh, herci aj celková atmosféra. Klobúk dole.
Zvěstovatel (2022)
Z biedy to nevytiahnú ani moje zhovievavé 2*, trošku odmysliac ten covid tak to nebolo až tak zlé a svojim spôsobom ta to nieslo v dosť podobnom duchu ako insidious červené dvere, len to spomínanú úroveň nedosiahlo ani zďaleka.
Temný prípad - Part 1 (2024) (epizóda)
Klesajúca tendencia úrovne seriálu sa potvrdzuje, prepchané hláškami na adresu belochov, slabý muž spadne na hubu po údere ženy, dve sebavedomé feny vedú vyšetrovanie a úroveň dvojice z prvej sezóny určite nedosiahnu, mamba alfasamica v posteli dominuje jak hroch v poslednej mláke počas obdobia sucha a do toho náznak myystery príbehu, lenže určite to nebude nakoniec Vec a tak sa obávam dočkám v True detective najväčšieho sklamania.
Superman a Lois - Season 3 (2023) (séria)
Bohužiaľ v dnešnej dobe sa to robí takto, koniec ostane otvorený a dúfajme že sledovanosť prinúti spoločnosť nájsť kopejky na pokračovanie. Tu je záver skvelý rovnako ako u 30 strieborných, ale rovnako veľkolepo ospevované a očakávané Raised by the Wolves sa pokračovania nedočkalo. Ak by sa to stalo aj tu tak by to bol riadny trapas.
Superman a Lois - What Kills You Only Makes You Stronger (2023) (epizóda)
Najhoršie na tom všetkom je že občas ani epický záver neprinúti k natočeniu ďalšej série a HBO sa to ukážkovo podarilo v seriály Raised by the Wolves kde ostali iba otázky a neprišli takmer žiadne odpovede. Toto potenciál má, keďže rodinné vzťahy oslovili určite aj ženské publikum, teda prevažne to.
Superman a Lois - The Dress (2023) (epizóda)
Tie premeny nášho tela, vyrástka mi len jedna koza a tak som nosila vypchávku, aj tak bude z Teba opäť silná žena...no to by ešte chýbalo aby po svete na ktorom žije vyše 8 miliárd ľudí chodil čo i len jeden silný muž...nebyť tejto všadeprítomnej stupidity bola to dobrá epizóda s aj ozaj zmysluplnými dialógmi.
DogMan (2023)
Nie je to zrovna Split či Joker ale určite DogMan patrí k filmom s najlepším mužským hereckým výkonom, nevadia ani stereotypy o zlej výchove, nečakane v rodine bieleho muža, katolíka, ani policajtri vždyžrajúci šišky a ani silná sebavedomá žena ktorá sa sama stará o dieťa, DogMan je pozoruhodný film, ktorý by si určite, podobne ako Jack stavia dom zaslúžil viac priestoru aj v našich kinách.