Recenzie (5 500)
Farby I. svetovej vojny (2003) (seriál)
Zaujímavý dokument najmä vďaka tomu, že ako prvý priniesol pohľad na Veľkú vojnu, neskôr známu ako rvú svetovú vojnu vo farbe.
Červené víno (1972) (TV film)
Ten pocit, keď sériu pozriete namiesto povinného čítania na škole a dúfate, že spolu s opísaným obsahom to bude stačiť...
Tisícročná včela (1983)
Prvé čo ma napadlo pri pohľade na tento film bolo: "Starý tata, vyleteli...". Filmová klasika a povinnosť každého filmového fanúšika minimálne na Slovensku.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Opäť hodnotenie seriálu, ktorý v detstve zaujal, nakoľko v porovnaní s dnešnom mládežou sme mali predsa len o čosi menšie možnosti výberu toho, čo budeme pozerať. Čo nakoniec vôbec nebolo zlé.
Červený barón (2008)
Podobne ako pri Tmavomodrom svete aj Červený Barón patrí k lepšie spracovaným filmom týkajúcim sa vojnového letectva s výborným výkonom hlavného protagonistu.
Tmavomodrý svět (2001)
Pán Svěrák natočil aj lepšie filmy a najmä ak patríte k fanúšikom Stanleyho Kubricka a jeho protivijnových filmov tak viete, že filmy z daného obdobia sa dajú natočiť podstatne lepšie. Napriek tomu patrí Tmavomodrý svet k tým lepším vojnovým filmom.
Gombíková vojna (1994)
Ďalšie hodnotenie z nostalgickými spomienkami na detstvo a s tým spojené večné behanie po futbalovom ihrisku a čumenie na telku.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Opäť jeden zo seriálov, ktorý sprevádzajú spomienky na detstvo. 3 epizódy boli podstatne lepšie ako ostatné a seriál patrí k tým, ktoré už nemám v pláne pozrieť tak ako tomu bolo povedzme pri Hřišnich lidech, ktoré som si pamätal z detstva tak dobre, že som ich zatúžil pozrieť ešte raz.
Na samotě u lesa (1976)
Filmová klasika s množstvom dobrých hlášok, z ktorých minimálne jedna rezonuje dodnes.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Tak predsa po dlhom čase jedna hviezdička. Koniec detsva a začiatok dospievania sprevádzal aj tento seriál, ktorý mi na rozdiel od mojich spolužiakov nehovoril takmer nič a preto si netrúfnem ani hodnotiť jeho jednotlivé epizódy.