Posledné recenzie (178)
Ostrov (2023)
Jednoduchý film, ktorý som pustil žene k žehleniu... Pekné prostredie ale už od začiatku viete ako to dopadne. Aspoň herci mali platenú dovolenku pri mori. Ale úplná tragédia to nie je. Slabé 3*
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Na úvod poviem, že ma to bavilo viac ako predošlý diel napriek tomu hodnotenie dávam nižšie... Vrátilo sa to na známe miesta ale nebolo to vtipné, príliš veľa postáv a navyše hlavná bola mladá Spenglerova - ktorá chcela mať lesbický vzťah s duchom...ó áno. Celkom trapas, že bez Kumaila by tam humor nebol a to bola nadbytočná postava. Nikam sa to neposunulo a nebola to ani posledná rozlúčka s pôvodnými hercami. Na jedno pozretie z nostalgie fajn ale nikam sa to neposunulo, nové nápady nevyužité a stred filmu zúfalo nudný. 3*
Self Reliance (2023)
Nenechajte sa odradit hodnotením, je to lepšie. Videl som filmy podstatne slabšie a mali cez 60 percent. Za jedno pozretie to určite stojí, ma to svojský humor a istú dávku napätia. Slušné 3*