Recenzie (154)
Kukuričné deti (2009) (TV film)
Prisprostý vojín z Vietnamu,jeho štetka a blabot deciek.Očakával by som aspoň krvavejšie scény,ale bolo to celé o hovne.Bibliu si viem prečítať sám.
Vtákomlátič (2008)
za stevena a postihnutych športovcov.
Uranus (1990)
Depardieuo vykon velkolepí,ale to neskutečne jeho umieranie ma poštipali včeli!Ako keby onanoval!
Jack – Zabiják obrů (2013)
Do prdele videl som to s trojkou v žile,ale čo to bolo za pipčovinu?
Podzemní pevnost (1973)
Neskutočne zdlhavá capina.Akože námet bol dobrý,ale príšerne sklučujúci koniec a neustále zízanie na ich tupe tváre mi prišlo vskutku dosť nudné.A ten bicykel a príšerné umrtia...no toto...
Pohrebná akadémia (1988)
Hviezdu dávam len za bláznivého doktora Truscotta a jeho mrtvú snúbenku.No v opačnom prípade mi tu už smiešne nič neprišlo.Taká pohodová suchotina.
Vzpoura strojů (2009)
Pre Boha čo si v takej kravine robil Danny.A takú stupidnú smrť sisi rozhodne nezaslúžil.Snimok hodnotím s velkou biedou.Už ma bolia oči od prevracania.
Good bye, Lenin! (2003)
Najlepšia scena:Lenin na vrtulníku.
Hrozba z temnoty - Season 6 (2010) (séria)
Musím sa priznať,že už mi to pekne lezie na nervy,to ich neustále zmrtvychvstávanie a kriesenie duší.No,ale i tak musím kuknuť epizodu za epizodou,čo ti dva nesmrtelní bratia opäť vyvedú a kde skončia.
Mrtví jako já (2009)
Do prdele,už dlho som nevzhliadnul debilitu prvej kategorie.Som znechutený a to herecké harašenie smrtonošov bolo stupidno stupidné.Proste blbosť,blbosť a blbosť.