Recenzie (578)
Rodinná rošáda (2023)
Šílená číčovina, ale mělo to pár světlých momentů.
Pat Garrett & Billy the Kid (1973)
Prvotřídní western, velice originální, navíc tam hraje i zpívá Bob Dylan…
Půlnoční mše (2021) (seriál)
Velice dobrá série, skvělá stísněná atmosféra, to je moje.
Cool Girl! (2023)
Bylo to opravdu tak zlé, jak jsem se obával. Kupodivu třeba A. Šulcová zvládla asi dvě scény zahrát téměř uvěřitelně, protože ten děj byl stejně chaotický, nesmyslný a zároveň klišoidní jako tvorba influencerů tohoto typu. Jinak byla hrozná a další neherci taky. A herci snad za těch pár štěků dostali solidní love, aby se ten trapas vyplatil. Některé momenty byly tzv. ultrawtf po všech stránkách, např. běžecké závody. :D :D Celkově prostě megapíčovina. Tentokrát si dovolím být přisprostlý… P.S.: Ty jejich rty jsou mocinky fujky.
Vrahovia mesiaca kvetov (2023)
Uteklo to jako… krev… a bylo to skvělé. Leo zahrál trošku hloupějšího hlavního hrdinu bravurně a Lily Gladstone a Robert de Niro rovněž excelovali. Skvělých postav ale byla hromada a člověk měl dost času si je užít.
Beckham (2023) (seriál)
Výborný dokument. Měl jsem ho rád jako fotbalistu a teď už i jako týpka.
2Bobule (2009)
Ultrahloupý scénář nezachrání deset Pálav ani deset pálav.
Cromwell (1970)
Bitvy byly spíše humorné, ale jinak povedené historické drama.
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Já vám nevím, asi nikdy jsem to neviděl celé, ale pokud je někdo schopen dát Nebezpečným vztahům 2* nebo Ulici 3*, tak tohle je proti tomu pohodička. Hudba, historie, literarura, sranda, popichování týmů, podle mě není moc pořadů tohoto typu, na které by se dalo koukat. Tady to přežít jde. 4. hvězdu dávám jen tak z přesvědčení.
Deti Nagana (2023)
4. * za nostalgii, protože ve stejném věku a ve stejné době jsem hrál hokej s kamarády stejným způsobem, sbíral kartičky a pogy atd.