Posledné recenzie (3 144)
Keby radšej horelo (2022)
V poslední době asi pro mě ten nejrozporuplnější film. Pomalý a možná malinko ospalý scénář vyvažují skvělé herecké výkony. Zasmál jsem se, i když to až tak vtipné být nemělo. Ale jako sonda do několika duší naprosto obyčejných lidí si myslím, že hodně dobře odvedená práce.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Chtěl jsem dát původně 3* a čekat, kam se posune případná další série, ale nebyl bych fér. Hooodně sympatické postavy, na mě dost originální pojetí už nějakou dobu spícího tématu a teda super. Myslím, že díl dva jsem ani nedýchal. Snad klapne další díl, protože technicky jde opravdu o vymazlenou záležitost.
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Velmi milé severské překvapení. Jednak fakt příjemný příběh, možná směřován mladšímu publiku, ale docela strašidelné prostředí pomohlo, že mě to fakt bavilo. K tomu hodně dobře volení herci. Neznám ani knihu, ani původní animovaný seriál ani ten hraný. I když už se ke mně něco dostalo, je to první zhlédnutí a za mě supeeer! Škoda až přespříliš otevřeného konce.
Posledný denníček (49)
Fast & Furious 7
Milý deníčku ...
' 7. 4. 2015 '
Water diviner naprosto postrádal akci, za to to byl nádherný příběh. Tento příběh neměl hlavu ani patu, za to byl nabušený akcí, střelbou, svaly, auty a nádhernými ženami. A na to já náladu měl. Závěrečné rozloučení s P. Walkerem mě dostalo....