Posledné recenzie (2 991)
Serenity: Ticho pred búrkou (2019)
Ticho pred bouří, dlouhá onanie sebeuvědomění a vykřikování, že je to film, ktery musíte pochopit. Bohužel jsem zvrat pochopil, vyzněl do ztracena a v žádném případě nebyl tak chytrý, jak se prezentuje. Obe hlavní role přehrávají a za celou dobu se nedokáže vytvořit jakákoliv atmosféra.
Macko Puf: Krv a med (2023)
Očekával jsem něco dost horšího, víceméně něco jako Asylum. Videl bych to na 30%, ale zaokrouhluju dolů, protože to neni v ničem zajímavé, spis nudné.
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Jak me Snyderovi filmy baví a prvni část mi to potvrdila, tak dvojka je o dost nudnější. Vsechno tu je i hodina akce, ale tentokráte, bohužel, nezáživné. Jak si z jedničky pamatuju bitevní sceny, tak tady si nezapamatuju žádnou pro jeji efektivnost. A chybělo mi tam u sekání rukou a hlav přímé záběry, nejsem milovník gore filmů, ale ve Star wars jsou a přístupnost by měla být podobná.