Recenzie (246)
Criminal: Velká Británie (2019) (seriál)
Po dlouhé době seriál, který se opravdu povedl. Většina dílů byla skvělá a bavily mě všechny.
John Wick 4 (2023)
Škoda, že akce zásadně převyšovala příběh... tento díl byl pro mě zklamáním...
Předělávka tetování (2021) (relácia)
Skvělý relax, ideální pořad, když jste nemocní a potřebujete koukat na něco, u čeho nemusíte přemýšlet a ještě vám to zvedne náladu:)
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
První polovina mi přišla zmatená, jakoby mi něco důležitého uteklo, ale druhá půlka se povedla-byla zde akce, napětí a líbilo se mi, že postavy nebyly černobílé:)
Bullet Train (2022)
Pomalý záčatek, ale poté akce střídala akci, nechyběl vtip a Brad Pitt opravdu zraje jako víno...ideální film-když chce člověk zapomenout na starosti
Elvis (2022)
Krásný filmový a hlavně hudební zážitek. Herecké obsazení bylo skvělé
Smradi (2022)
Odpočinkové, ale hodně dětské:)
Láska je slepá: Japonsko (2022) (relácia)
Milé, takové opravdové, i když to byla reality show. Moc se mi to líbilo.
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Některé pasáže byly napínavé, ale bože to rozřešení plus smrt dcery hlavní hrdinky, to jako vážně...
Stud stranou (2022)
Ještě že to takhle ve skutečnosti není. Špatná detektivka, ale hvězdička za relaxační podívanou