Recenzie (246)
Virgin River - Série 1 (2019) (séria)
První díly byly ve velmi pomalém tempu, ale pak mě ústřední sympatická dvojice vtáhla do děje a seriál se mi jako relax zalíbil.
Virgin River - Série 2 (2020) (séria)
Příjemná oddychovka se skvělou ústřední dvojicí.
Afrika na Pionieri (2019)
Krásné sestříhané, ozvučené, vtipné, dojemné, zajímavé, poznávací...byla jsem nadšená. Pro mě o sto procent lepší než Trabanti ze stejného roku.
Trabantem tam a zase zpátky (2019)
Pro mě byl tento díl road movie zklamáním. Bez českých titulků bych aktérům nerozuměla-ozvučení naprosto strašné, obrovské množství sprostých slov a o zemích, kterými přijížděli jsem se skoro nic nedozvěděla. Hlavně že člověk byl neustále upozorňován na budoucího otce a jeho časový pres.
Manželství po indicku (2020) (relácia)
Zajímavý pohled na jinou kulturu a pro mě zamyšlení nad vztahy, láskou a jejím obtížném hledání v současné době. Souhlasím ale s předchozím komentářem, že mi zde chybělo, jak všechny příběhy dopadly. To mě zklamalo
Emily in Paris (2020) (seriál)
Tento seriál mě hodně bavil. Při jeho zkouknutí i po něm jsem měla pozitivní náladu a za to ode mně dostal o hvězdičku navíc. Také mě několikrát opravdu rozesmál a mezi ústřední dvojicí byla parádní chemie..
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Na tento seriál jsem slyšela spoustu pozitivních ohlasů. Pro mě to ale byla nuda, často jsem děj musela posouvat dopředu a už jsem se nemohla dočkat rozuzlení. Chyběla mi tu nadsázka, vtip...
Princezná zakliata v čase (2020)
Pro mě to byla průměrná pohádka. Začátek mne opravdu nudil a úplně nerozumím zdějšímu vysokému hodnocení..
Nádejná mladá žena (2020)
Zábavné, silné, nečekané. Tohle se povedlo a Carey Mulligan byla prostě skvělá...
Grinch (2018)
Pohodová komedie navozující vánoční atmosféru:)