Recenzie (2 037)
Špeciálna jednotka (2011)
Jeden z nejlepších akčních filmu roku ! Příběh je prostý. Taliban unese novinářku a jejího kolegu a parta zabijáků ze speciální jednotky ji musí získat zpět. Už od samotného začátku sledujete naprosto dechberoucí akční jízdu, která i přes velké množství střihu je přehledná a hlavně fantasticky zrežírovaná. Sice si budete připadat, že sledujete francouzkou verzi Ramba v týmovém pojetí, ale kdo z vás nemá rád Ramba :) ?
Nevyhnutné zabíjanie (2010)
Tohle Tarantina tolik zaujalo v Benátkách ? Díky bohu za krátkou stopáž. Příběh uprchlého teroristy, který se snaží přežít v šílených podmínkách je zajímavý, ale zpracování mi připadalo nudné. Zaujala skvělá kamera a parádní soundtrack a u toho asi skončím.
Vysoké opätky (1991)
Teprvé můj třetí Almodovar, ale třetí parádní drama. Vysoké podpatky je skvělé drama, kdy matka žádá o odpuštění od své dcery, které se nevěnovala tolik, jak by měla. Líbí se mi skvělé prolínání stylu, kdy sledujete klasickou rodinnou zápletku a do toho se navíc přimotá krimi stránka, kdy probíhá klasické vyšetřování vraždy. Navíc je film krásně stylizovaný do mojí oblíbené červené barvy.
Milujte svojho zabijaka (2002)
Slušný film, ze kterého mám smíšené pocity. Osobně si myslím, že mu nejvíc uškodilo neustále přeskakování v čase a útržkovitost děje, který potom působil dost zmateně. I přes všechny zápory, měl příběh své kouzlo, jenž vás napjaté udrží u obrazovky až do konce
Tajnosti (2007)
Je opravdu moc příjemné, po letech zase vidět Ivu Bittovou, ale zas na druhou stranu, není to film, na který vydrží až do konce koukat každý. Celkem složitý příběh vnitřních pocitů jedné ženy, která má sice všechno, ale něco tomu přece chybí.
Broken (2006)
Kdyby Broken měl 70 minut, tak jdu o hvězdu nahoru. Přece jen 110 minut sledovat, jak nějaký magor neustále dokola dává své oběti čistit hrnce a pořád dokola jí mele, že když se nebude starat o zahrádku, tak ji zabije je po pár minutách velká nuda. Na druhou stranu, zase něco trošku jiného a navíc evropské hororové produkce není nikdy dost.
Lovci lidí (2008)
Ničím vyjmečná teen vyvražďovačka, co zaujme maximálně názvem a krásnou krajinou. Tyhle buránské slashery, kde parta vidláků nesnáší měšťáky, mám rád a Rovdyr neurazil, ale taky nenadchnul.
Obeť zla (2007)
Timber Falls je klasický našablovaný hixploitation horor, ale co chcete v tomhle žánru nového vymýšlet ? Maximálně nějaké nové a originální úmrtí a jako základ považuju, aspoň trošku, normální chování obětí. Úmrtí byla klasická a bohužel málo krvavá a brutální.
Vek nevinnosti (1993)
Klasické kostýmní drama v režii od Scorseseho. V tomhle tématu a žánru asi už nic nového vymyslet nejde a sledovali jsme přes dvě hodiny klasických "problému" tehdejší elity New Yorku. Zaujala parádní kamera, kostýmy a parádní výkon nádherné Michelle Pfeiffer a v té době nesmírně talentovaného Daniela Day-Lewise.
Dobrú noc a veľa šťastia (2005)
Parádní konverzační drama podle skutečné události, kdy se obyčejný televizní moderátor pustil do kontroverzního tématu se samotným senátor McCarthym. Filmu prospěl černobílý vizuál, který snímku dodal správnou retro atmosféru tehdejší doby. Parádní herecký výkon předvedl každý hlavní protagonista snímku. Clooney mi začíná připomínat Roberta Redforda, který má rovněž rád kontroverzní politické témata.