Recenzie (2 037)
Vydatá nevesta (2008)
Další blbá americká komedie s nesympatickým obsazením. Ani jeden z obsazených herců se do romantické komedie nehodí. Příběh je hodně stupidní, jednoduchý a hlavně nudný.
Milujem ťa viac (2009)
Romantická komedie o golfu plná stupidní reklamy, kterou uvidíte jen v českých filmech.
Melódia podzemia (1963)
Solidní kriminálka s legendami francouzkého filmu. Dialogy jsou precizní stejně jako chytrý scénař. Herecké výkony museli být více než dobré vzhledem k legendám, které zde hráli. A závěr snímku nemá chybu.
Bruno (2009)
Borat mě poměrně nudil a u Bruna tomu nebylo jinak. Pár krát se člověk zasmál, ale většinou mi vše přišlo neuvěřitelně trapně až směšně. Každopádně Cohen je naprostý magor a šílenec. Snad jeho další projekty budou trošku vkusnější než poslední dva jmenované snímky.
Resident Evil: Zánik (2007)
Všechny tři díly Resident Evil jsou poměrně slušné béčka u kterých se člověk odreaguje. Třetí díl Resident Evil se mi zdá nejlepší vzhledem k atraktivnímu prostředí a hlavně je zde více krve a násilí. Jsem žvědavý co uvidíme v dalším díle.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Asi nejhorší část triologie o zombicích.
Resident Evil (2002)
Povedené béčko s Millou a hlavně nádhernou Michelle Rodriguez. Slušně natočeno a zombíci byli prostě parádní.
Tunelové krysy (2008)
To je ten Uwe Boll o kterém každý tvrdí jaká je nula ? Tunnel Rats je jeden z malá filmů, který ukazuje Vietnamskou válku tak jak byla a není to žádná fantasmagorie. Scény v tunelu jsou neuvěřitelně realistické a běhal mi mráz po zádech.
Mary a Max (2009)
Perfektní postavy, zajimavý a chytlavý příběh, pěkná hudba a skvělé do detailů propracované okolí.
Braček, kde si? (2000)
Zatím asi nejlepší film od Coenovců jaký jsem viděl. Po dlouhé době povedená oddychovka se skvělou ústřední trojici. Když k tomu přidáme fantastický soundtrack a atraktivní prostředí, tak není co řešit.