Recenzie (1 196)
Dobrý ročník (2006)
neublizi neublizi,,, neublizi ale trochu POBAViiiiii. 65%
Straty a nálezy (1974) (seriál)
kleopatra **** Výbornej seriál z doby totality, ale tak nějak bohémsky "mimo", ze kterýho mi v první řadě bleskne hlavou Kukura v "roleťákách", což mu děsně slušelo... takže to nejdůležitější :-)) ...............Slovensko-Cesky-Zensky-SEX-socialisticky-SYMBOL? :-D Ale vazne 35%
Dobrí ľudia ešte žijú (1979) (TV film)
super bomba spisa. A ten SEXY Kukura! :-DDD vole!
Perinbaba (1985)
Uz KULT-ova Rozpravka. Jedna z 2-3 najlepsich Slovenskych? no je to slovensko-Ceske dielo...+ Talianska uderka! :-D No dokonca aj zapadne Nemecko. Gorbacovova perestrojka uz bola v plnom prude. bolo to uz na spadnutie 85% Po vizualnej stranke uplne dokonale.... Kamera Dodo Simoncic...
Sedím na konári a je mi dobre (1989)
U mna najlepsi JAKUBISKO-v film. Asi aj Pavelkov. Treti naj BOLKOV - po dedictvi a Kalamite (To su tusim Chytilkine rezie..) 85%
Milenky - Episode 1 (2018) (epizóda)
Do *i*č !!! WTF ! to kto pisal scenar???!!! Tana preco??? Nemas na zaplatenie elektriny! to nie je ani pro *SLEPICE*.... ku.va...
Dalskabáty, hříšná ves aneb Zapomenutý čert (1976) (TV film)
PNP - prumerna Normalizacna Pohadka .........HOVGH 65%
Ako zbaliť super kosť (2005)
ZABOZRUTSKA sracka 35%
Mikrokozmos (1996)
g e n i t a l n e.... sorry GENIALNE
Asterix a Obelix: Misia Kleopatra (2002)
Abysus Abusum invocat.... NEJ ASTERIX forever...90%