Recenzie (1 192)
Dr. Divnoláska alebo Ako som sa naučil nerobiť si starosti a mať rád bombu (1964)
G.E.N.I.A.L.N.E .... must seen.... Najlepsie v povodnom zneni. :-0 85%!
Stopaři (1956)
U nas sa v 50-ties tocili budovatelske Coviny ako LAZY SA POHLI a v USA cool filmy 85%
Moje čučoriedkové noci (2007)
ZLATA PALMA? OMG za co. Priemer 65%
Prehnití (1984)
skoro ako na Slovensku... Dalo sa. 65%
Battlefield (1984) (seriál)
Well done guys. 85%
Nočný recepčný (2016) (seriál)
Tom Hiddleston nesiaha HOUSE-ovi ani po clenky 55%
Václav Havel, věčný buřič (2009)
Diki VASKU! 95%
Kam slunce nechodí... (1971) (TV film)
nic moc 45%
Pavúk, horolezec storočia (2018)
L.E.G.E.N.D 95%
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
T.E.L.E.novela alebo TELE-thriler, alebo TELEPICOVIVA?