Recenzie (293)
Všemocný (2017)
Velmi zajímavý příběh aneb když nevíš, kdy přestat. Nicméně jsem si teda myslel, že bude chytřejší...
Láska je pes (1987)
Začátek byl teda mnohem hezčí, pak se to z toho stala lehká fraška a ten odpudivý konec, no nebyl to můj šálek kávy...průměr
Nočný let (2005)
Svižný příběh, který má sice pár nedostatků, ale docela jsem se bavil. Líbilo. Cilian Murphy zahrál bravurně, Rachel to hezky okořenila.
Otec Stu (2022)
Začátek nudnější, čím více se blížil konec, tak tím více to na mě působilo. Hezký průměr, nicméně kategorie filmu jednou a dost
Uncharted (2022)
Počítačovou hru neznám, ale film na mě působí celkově nevyrovnaně. Má to dobrodružný ráz, ale hodně to kazí počítačové scény např. akce v letadle, která zaváněla filmem rychle a zběsile a námořnická letecká bitva...V jednu chvíli jsem ani nevěděl, kdo je záporák a komu fandit :) takový průměr, asi bych zvolil jiné ženské herecké postavy, moc mi tam nesedí.
Jedeme na teambuilding (2023)
Ačkoliv to vypadalo jako dobrá komedie, kde jsem se několikrát hezky zasmál, tak zbytek byla tragédie. Přijde mi, že kdyby to dotáhli a celkově vylepšili, tak to mohl být opravdu dobrý film
Den po konci světa (2014)
Nudnější začátek filmu, který se potom poměrně slušně rozjede a opět se na chvíli zastaví v kostele. Občas hezké scénky, konec zvláštní
Le Mans '66 (2019)
Skvělá podívaná asi jsem nic jiného nečekal, herecky famozne obsazeno.
Jej telo (2023)
Poměrně zajímavý film o osudu bývalé sportovkyně, která se promění v prodavačku a pak v pornoherečku. Chybí mi tu hlubší příběh, takhle to působilo hodně jednotvárně. Trochu mě zklamal i konec, že se to tak utnulo. Nicméně dohledal jsem si dalších pár informací
Dračí oči (2012)
škoda, že tu měl hodně málo prostoru (Van Damme) jinak to byl takový zvláštní film, de facto jeden proti všem...