Recenzie (48)
Policie Hvar - Příliš mnoho kouzelníků (2024) (epizóda)
Ano, seriálové peklo existuje a vyzerá asi tak, ako táto tretia epizóda... Logika príbehu nula, herecké výkony tiež. Ten, kto toto napísal a kto schválil výrobu by mal dostať výpoveď. Policie Modrava je oproti tomuto majstrovské dielo plné napätia a strhujúcich hereckých výkonov :-)))
Zrada - Episode 1 (2024) (epizóda)
Mal som možnosť vidieť originál a toto sú v porovnaní s ním len také lepšie Rodinné prípady s lepšími hercami. Issová ako keby bola limitovaná tým, že musí hovoriť po slovensky a nezahrala ani len svoj štandard. Za mňa absolútne nezvládnuté.
Metóda Markovič: Hojer - Ženská obeť (2024) (epizóda)
Tak toto som po pozretí musel ešte hodnú chvíľu spracovávať... Znepokojivé - presne také to je. Presne taký pocit má zanechať dobrá krimi. To, čo z toho lezie a skvele zahraná postava Hojera, to je už svetový level.
Metóda Markovič: Hojer - Možnosť liečby (2024) (epizóda)
Seriálová udalosť roka to nie je, ale je to veľmi pozerateľné. Keby sa tvorcovia pri vizuáli snažili viac dodržať strih a spôsob snímania, aký sa v tom čase používal /náznaky tam sú/ a nepoužívali občas čudné detailné zábery, ktoré sa z toho snažia urobiť svetovú trendy retro krimi, tak by to celkovému výsledku len pomohlo. Ale aj tak - za mňa parádny nadpriemer, ktorý ale vizuálne neprekonáva niektoré časti iného českého retro seriálu Svět pod hlavou. A ešte niečo, čo sa mi veľmi páčilo - herci skvelí.
Čas nádejí - Episode 3 (2024) (epizóda)
Tento seriál má len jednu chybu. Príliš rýchlo skáče v čase. To, čo by každá komerčná televízia využila naplno a ťahala by aj 4-5 sezón, si pri takom dobrom námete, obsadení a výprave štátna televízia dovolí odrozprávať z rýchlika.
Čas nádejí - Episode 1 (2024) (epizóda)
Jediné, čo tomuto môžem vytknúť je, že to odsýpa príliš rýchlo a ak si počas vysielania človek odskočí do kuchyne už je dej o rok vpredu... A je to škoda, lebo seriál vyzerá dobre. V porovnaní s Alžbetiným dvorom, kde sa tiež išlo v čase, je toto jazda rýchlikom a tá útržkovitosť môže spôsobiť, že si divák nevybuduje vzťah s postavami. Bude sa na to len tak pozerať, ale v podstate mu bude jedno, ako skončia.
Extraktori (2023) (seriál)
Ten pocit, keď natočíš za strašné prachy seriál, ktorý dobre vyzerá a má aj šancu na nejaký dej a potom Ti to celé do prachu zadupe mizerne hrajúca a neartikulujúca herečka v hlavnej postave, musí byť strašný. Tvorcom nezávidím.
Koruna - Následky (2023) (epizóda)
Tak toto nevyšlo. Je mi jasné, že z Charlesa je už kráľ a tak z neho nechcú robiť necitlivého debila, ale toto bolo celé totálne prestrelené /a verte, že keď budete túto epizódu pozerať, presne zistíte, kde/. Škoda, ide o časť, ktorá mala šancu byť najlepšou z celého seriálu, ale tak dlho sa v tom niekto vŕtal, až do celé pokazil.
Invalid (2023)
V niektorých častiach to funguje viac, v iných menej a nájdu sa aj také, ktoré už tlačia na pílu moc. Nezdieľam bezbrehé nadšenie tu hodnotiacej väčšiny. Za Hološku, Godlu, Popoviča a naozaj dobre premyslený /s jeho rozprávaním je to už horšie/ príbeh u mňa taký stred.
Agrometal (2023) (seriál)
Budem tu za blbca, ale mňa to bavilo a to fakt nie som fanúšikom vidieckeho odkazu Zdeňka Trošku. Je to vtipné, miestami ultravtipné a takú bežnú dedinu /a jedno či v Česku alebo na Slovensku/ to vystihuje celkom trefne. V porovnaní s vagínami v ružovej ordinácii a iných tv seriál odpadov je toto svieže a zábavné. A Escobar si zaslúži vlastný seroš :-)