Recenzie (664)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Odpudivé a přesto skvělé.
Metóda Markovič: Hojer - Rodinná záležitosť (2024) (epizóda)
Další mrazení po těle po shlédnutí tohoto dílu.
Metóda Markovič: Hojer - Ženská obeť (2024) (epizóda)
Po druhém díle panuje pouze nadšení.
Expendables 4 (2023)
Slabá, nudná podívaná s překvapivě dobře hrající Megan Fox.
Invalid (2023)
Vymazlená podívaná ❤️
One Piece (2023) (seriál)
Pirátský seriál roku.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Jednička byla super , dvojka byla pomalu super a tento třetí díl je dokonalý. ❤️
Tonko, Slávka a kúzelné svetlo (2023)
Neskutečná krásná animace, Slávka,Tonda a další postavy příběhu jsou velmi roztomilý. A když někdo dělá něco s láskou a nadšením,tak díky tvůrcům pohádky budou nadšené děti i dospělý.
Bláznivé dobrodružstvá Louisa de Funésa (2020) (TV film)
Legenda
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Vesmírná blbost u které se nemusí přemýšlet a dvě hodinky utečou jak voda.