Recenzie (214)
Strašidelný dom (2023)
Stačilo 7 minut a už prostě víš, že to bude píčovina.
Love Island (2021) (relácia)
Sračka pro falešný nuly.
Muž, ktorý stál v ceste (2023)
Mrdky russký jedinej dobrej russák je mrtvej russák všechno jsou to stejní sráči což nám teď opět dokazuje čůrák Putin
The Covenant (2023)
Podobné tak dalším 20 filmum
Tajný zákop (2023)
Mnohem lepší film než třeba ta sračka Onemanshow The movie
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Neskutečná totálně smyšlená sračka.. ano Fortuna nic netuší obrali jsme je o 30 mega byli jsme v jejich servru.. vytiskli jsme si občanky lidí atd..ty vole určitě 🤣🤣🤣 nechoďte na to budete 100 minut čumět na to jak vám jeden egomaniak nonstop lže.
#martyisdead (2019) (seriál)
Fajn seriál.. takových případů bude když vidim jak dneska holky posílaj nahý fotky po 3 větách aniž bych je znal..
Special Ops: Lioness - Volba neúspěchu (2023) (epizóda)
4 díly venku a po Freemanovi ani stopa zajímavé 😀
Lapač duší (2023)
Sračka Shitflixu... na čase přestat tyhle jejich hovna platit. Ty dva fajn filmy za rok si radši stáhnu než za ně dát 4000 🤣
Oppenheimer (2023)
Neuvěřitelně natahovaná sračka.. v kině se modlíte ať už je kurva konec a můžu jít do hajzlu... nic nového se nedozvíte často tam něco bezdůvodně duní a hučí bolí mě z toho hlava ještě teď hodinu po odchodu... strašnej zážitek navíc film totálně o hovně