Recenzie (214)
John Wick 3 (2019)
Ubohá pohádka
Hellboy: Kráľovná krvi (2019)
sračka pro kidy 5 minut mi stačilo
LOVEnie (2019)
proč se v čr točí pořád takový hovna?
Na zlej strane (2018)
připomíná to nějaký film z 90 let a ono ne 2018.. docela fajne :))
Králi zlodejov (2018)
to byla ale sračka.. škoda času
Vražda na jachtě (2019)
Fakt někdo tenhle kus hovna ( Adam Sandler ) bere jako herce?
Gomora (2014) (seriál)
Konečně seriál co mě baví nechápu že jsem na něj přišel až dnes v roce 2019 :D viděl jsem zatím jen 4 díly a hodně top :)) aspoň mám na co koukat když je na HBO už tak 47 dílů :D Edit: 2 série je trapná nuda jak Esmeralda.. tak nic zbytečný se na to dál dívat škoda
Černobyl - Open Wide, O Earth (2019) (epizóda)
Nazí horníci pobavili v jinak dost odporný době.. silnej díl z kterého vám bude pěkně blbě.. navíc když se něco takového opravdu dělo..
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizóda)
zajímavý.. ale wtf.. to tam byli všichni takový idioti ? bouchne jaderná elektrárna.. a jejich šéf co ? furt ať zatápěj nějaký tyče který už ani neexistujou :D mele totální píčoviny.. ať v pohodě zavolaj další směnu že maj všechno pod kontrolou apod.. že jen 3,6 záření jo skvělý ale změřený přístrojem kterej víc neukáže ale on to bere jako že nic hroznýho ? :D :D a okolní lidi ? to maj jak noční kino ty vole :D :D to museli bejt všichni dementní nebo nevim.. divný..
Avengers: Pomstitelia (2012)
Neuvěřitelná sračka