Recenzie (143)
Pavučina lží (2008)
rozhodně lepší, než Black Hawk Down !
Vratné lahve (2007)
Krásný, laskavý film, kde zvláště Daniela Kolářová opravdu excelovala.
Muž v ohni (2004)
moc dobrej thriller akce jak břitva, skvělá Dakota Fanning i Denzel Washington - nebýt ten trhavej klipovej styl, tak to bylo na pět. Opravdu po druhém shlédnutí jsem opravil na pět...
Mŕtvy alebo živý (1988) (TV film)
western jak břitva, opravdu vynikající, k tomu i skvělá hudba.
Odboj: Bielski partizáni (2008)
asi bych zkopíroval Isherwoodovo hodnocení slovo od slova...
Matrix (1999)
tak tyto filmy přímo nesnáším. V půlce jsem to vypnul, stále více jsem nabýval dojem, že jsou všichni zhulení - without me..
Temný rytier (2008)
Tak nepřehlednej, chaotickej a zbytečně dlouhej film, že uvažuji, jestli jsem se nepředal...
Králi ulice (2008)
není to špatnej film, ale Keanu Reeves mi v té roli vyloženě nesedí.
V tieni pravdy (2006)
lze pochválit pouze Samuela L.Jacksona..
Než sa diabol dozvie, že si mŕtvy (2007)
Tak takový sráč jako je Hank Hanson (Etan Hawke) snad ani nemůže existovat, ani Hawkeho herectví se mi nelíbilo - afektovaně přehnané.