Recenzie (143)
Čierna kniha (2006)
v tomto rodokapsu se podařilo Verhoevenovi především udělat z němců pěkné pitomce, jinak plytký děj se spoustou náhod a to je dost málo. Nejvíc mě šmakoval "odbojář" Theo, který ani nemohl zmáčknout spoušť revolveru...
Súperi (1977)
s tímto filmem se Ridley moc nevyznamenal, vizuální stránka pěkná, jinak nuda.
Straw Dogs (1971)
už dlouho mne žádný film tak nezklamal. Naprosto nevěrohodné chování vidláků, navíc i ve většině případů mizerně zahrané.
Deadwood (2004) (seriál)
asi vše, ať kladného či záporného, zde již bylo řečeno - přesto nelze nevyzdvihnout herecké výkony tří herců, kteří ztvárnili tyto postavy: Ala, reverenda Smithe a postiženou uklízečku Jewel - nezapomenutelné !
Základný inštinkt (1992)
Sharon Stone & Michael Douglas - herecký koncert. Celkově ten thriller nemá chybu.
Oblečen na zabíjení (1980)
Na rok vzniku tohoto thrilleru velmi odvážné sexy scény. Angie Dickinson ve sprše prostě jedinečná.
Chatova zem (1972)
Westernová vyvražďovačka - opravdu proč ne. Pro mne Bronson stále lepší, než břichatej Wayne, alias Big Jake.
Vražda v Orient exprese (1974)
plejáda vynikajících herců, průměrná detektivka, mizerná kvalita DVD od StudioCanal...
Zabijaci osamelých sŕdc (2006)
Travolta i Salma Hayek se mi moc líbili v tomto výborném thrilleru.
Rozhovor (1974)
zdlouhavé a nudné, jedním slovem zklamání.