Obľúbené filmy (9)
Vtedy v Amerike (1984)
můj nejoblíbenější film všech časů.
Neľútostný súboj (1995)
jasných pět hvězdiček, ten film opravdu nemá chybu - ani se nechce věřit, že stejný režisér natočil Miami Vice...
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
napínavý film, s celou plejádou skvělých herců - co si přát víc.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Jedinečný film. Po druhém shlédnutí ze čtyř na pět.
Breakheartský priesmyk (1975)
viděl jsem jej několikrát a vždy mne fascinovala atmosféra tohoto filmu.
Najmocnejší muž FBI (2011)
pro mne film roku.
Na život a na smrť (1981)
Tři z mých oblíbenců Charles Bronson, Lee Marvin, Angie Dickinson a jasné 4 stars.
Zlé časy (1975)
super film - "mlčenlivý" Bronson v top formě.
Ronin (1998)
skvělý Frankenheimerův akční thriller, dominuje výkon De Nira.