Recenzie (143)
Špecialisti (2017) (seriál)
nadprůměrný serial - bez řečí !
Želary (2003)
mizernej film s vyzáblou nehezkou Aňou.
Provaz a kolt (1969)
naprostý odpad, skvěle zapadla v dabingu kravka Issová ještě chyběl skřet Mádl.
Traja mušketieri (1993)
naprostý odpad !
Stratené dievča (2014)
Ano hybrid kriminálky, nevýrazný Affleck, demonstrace síly médií (hloupí amíci) třetí hvězdičku jsem přidal za brilantní výkon Rosamund Pike.
Lovci gangstrov (2013)
neskutečně prostoduchá sračka.
Najmocnejší muž FBI (2011)
pro mne film roku.
96 hodín (2008)
neskutečně naivní a hloupé. Bourne je veledílo proti této kravině. Kde to probůh vzalo 86%?
Plamen a Citron (2008)
Charakteristika němců nebyla dobře vykreslena, Abwehr a Gestapo nebyli žádní jelimani aby dopustili nechat hodovat celou tlupu odbojářů v hospodě a vymýšlet svoje akce.. právě tak rusovlasý Plamen by s tou zrzavou palicí dlouho na svobodě nepobyl - opět tendence dělat z němců blbce a to ať už jde o Dány nebo Amíky.
Francúzska spojka (1971)
velmi dobrý film, bohužel ve formátu blu-ray neskutečně špatná obrazová kvalita.