Recenzie (143)
Počiatok (2010)
nechci říci že je to špatný film, ale tyto fantazmagorie nejsou zkrátka pro mne.
Smrtonosná zbraň (1987)
Zcela průměrný krimi film. Gibson nehraje dobře, příliš afektovaný. Nevzpomínám si, že bych s ním viděl dobrý film, Statečné srdce, Odplata, vše podprůměr.
Robin Hood (2010)
pouhý průměr, některé scény hlavně veselice vesničanů byly až stupidní a dětinské, třeba jako Statečné srdce... dobrá byla snad jen první bitka v lese a to je dost málo. Ani Kate Blanchett mne nijak nedostala a tři hvězdičky jsou až až.
Hartova vojna (2002)
Nejlepší role Willise, i když v podstatě je to film Colina Farrella díky jeho životní formě. Super.
Sherlock Holmes (2009)
opravdu slátanina, třetí hvězdičku jsem přidal za ten nádherný starý Londýn a pěknou irčanskou muziku. Guy Ritchie mne již těžce zklamal s Rocknrollou a ani toto se mu nepovedlo.
Vanishing Point (1971)
nebýt nádherných přírodních scenérií, tak by to bylo za 2, velké zklamání a Super Soul blb k pohledání.
Tanec s vlkmi (1990)
naivně slabé jako třeba Patriot nebo Statečné srdce. Dle mého názoru nejslabší Costnerova role. Třetí hvězdičku za dobrou kameru a překrásnou krajinu.
Prekliaty ostrov (2010)
pro tu fantasmagorii je Lea opravdu škoda.
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Travolta hraje jak o život, super.
Nehanební bastardi (2009)
tři a půl, skvělé "krvavé" scény zvláště vyhlazovačka v hospodě, naopak to jaké z němců udělali bezmozky a špatně namaskované i vybrané typy pro Hitlera i Goebelse, se hned tak nevidí...