Posledné recenzie (4)
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
Za mě rozhodně nejslabší Asterix z hrané série. Mám mnohem radši Christiana Claviera v roli Asterixe. Příběhu chybí lepší nápad - pár vtipných okamžiků na mě až tak nezapůsobilo. Český dabing můj zážitek z filmu ještě zhoršil. Přesto hodnotím poměrně kladně, oceňuji snahu, výkony herců, ale spíše se přikláním k tomu, aby další pokračování už nebylo.
Logan: Wolverine (2017)
Skvělé zakončení, jen Hugh Jackman mi bude chybět. Ze všech x-men filmů byly dle mého názoru nejlepší filmy Budoucí minulost a Origins: Wolverine - tedy až doteď. Filmová série se za tento závěr opravdu nemusí stydět. Vždy jsem žasla nad tím, jak je celý tento svět mutantů geniálně vymyšlený a také obdivuji skvělou práci s časem. Nemohu se dočkat filmu Noví mutanti - doufám, že tvůrci opět předvedou výbornou práci.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Dlouho jsem odolávala tomuto seriálu, nakonec jsem mu dala šanci a musím říct, že ve mě zanechal hluboký dojem. Tragické události ještě více prohlubovaly moji závislost na seriálu. Vývoj postav a dějových událostí je naprosto geniální, George R.R.Martin má mé obrovské uznání a obdiv za něco tak fantastického. S každou následující sérií moje nadšení rostlo a zároveň jsem si čím dál více přála, aby Hra o trůny nikdy neskončila. Je škoda, že tvůrci nedotáhli závěrečnou sérii do konce ve všech aspektech, přesto však hodnotím velmi pozitivně.