Recenzie (705)
Bingo (1994) (relácia)
No vzhledem k tomu že tam brácha vyhrál 10 000 tak musim dát ***** :D
Ostrov pokladov (1990) (TV film)
Nechápu proč má film tak malé hodnocení. Oprotí tý sračce "piráti z karibiku" je tohle daleko lepší.
Šakal (1997)
Mě se to prostě líbilo. Willis byl tak nechutnej až sem mu fandil.
Bournov mýtus (2004)
Po druhé Bourne a po druhé mě dostal.
Temná hvězda (1974)
Mazec jako kráva :D Výtahová scéna rules :D
Blade Runner (1982)
Upřímně řečeno, nevim co jsem vlastně viděl. První polovina filmu mě dost bavila,hnusný město,tma,déšť. Bohužel když se tohle všechno opakuje i ve druhé tak film začíná nudit. Co se mi líbilo pořád byla hudba,vangelis to nakomponoval velmi dobře. Takže za soundtrack nekompromisních *****. Za film jako takovej jsem chtěl dát 3 hvězdy ale radči nedám nic a možná se na to kouknu později,možná jsem film nepochopil (pokud bylo vůbec co chápat) nicméně je to asi prví sci-fi u kterého nevim jestli se mi líbí nebo ne. ---"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain..."--- Film doporučuju lidem který trpěj depresí protože tohle je zabije, neustále MĚSTO,TMA,DÉŠŤ,ŠPÍNÁ... Shlédnutá VERZE - FINAL CUT ►►►lllll UPDATE llllll ◄◄◄ Na poprvé se mi to zdálo takové divné,na podruhé už sem si ten film zamiloval. Vynikající scifi. Soundtrack ♥♥♥♥♥
Denné svetlo (1996)
Borec03 to vystihl :DDD "Bylo mi deset a Sly propadával skrze zpomalené obří větráky, WOW." :DDD
Nerovný zápas (1981)
Mě se to líbilo. Je vidět že Stallone by obstál i jako brankař a nejenom boxer :D
Útek z L.A. (1996)
No tak Útěk z New Yorku to sice neni ale stejně mě opět dostala carpenterova postapokaliptická řežba v čele se Snakem kterej se opět s nikym moc nesere.
Jackass: Film (2002)
Klasika pro sebepoškozovací lidi :)