Posledné recenzie (8)
Agentky za nepriateľskou líniou (2008)
Film je napínavej, nenudí ani chvilku, ale scénář s režií se místama uplně neshodl, děj je občas přinejmenším nereálnej. Už hned na začátku při výběru týmu vezmou holku, co sice umí s výbušninama, ale nikdy nebyla v akci a děvku, která zabila pasáka. To asi v celé armádě není vhodnějších kandidátů. Děj filmu pak pokračuje v podobném duchu a několikrát mají doopravdy z pekla štěstí, v devíti z deseti situací by je už dávno zabili :) Nedá se říct, že by to byl film historický, spíš válečné dobrodružné drama. Snímek jsem viděl s dabingem. ****
Princ a pruďas (2011)
Trapnost nad trapnosti od začátku do konce. Nechápu, jak se Zooey Deschanel a Natalie Portman mohli propůjčit k takovéhle kravině. Filmy s historickou, fantasy tématikou mam rád, ale ani to nepomohlo. * za roh minotaura
Když kámen promluví (2010)
Nevšední autobiografický dokument o Člověku, který našel sám sebe. Jarda nám přibližuje své vnitřní já, ukazuje nám, co našel sám v sobě, jak žije, jak se směje, co má rád. Mluví o starověké moudrosti a radí nám jak jí vstřebat do našich životů, prostřednictvím svých zážitků a názorů. Je tu pár prostřihů z divadelních her Čtyři dohody a Jonathan Livingstone Racek (obě knihy jsou úžasné, doporučuji), záběry z jeho chatky na Sázavě, rodina, pes, přátelé. Je zachycen při stavbě hliněného ekodomku systemu Superadobe na své zahradě (dům mi připomněl dokument Architekt odpadu/Garbage Warrior) Velice hezky se tu vyjádrřil o postoji k mentálně postiženým. Jediné co bych dokument vytkl je, že Jarda o svých názorech nemluví víc do hloubky, úplně bych vynechal prostřihy, kdy o něm mluví jeho blízcí (nic neříkající) a ten střih by se dal také vylepšit. *****