Recenzie (25)
Karanténa smrti (2022)
Tohle mi už nepřijde ani vtipný.Absolutně bezmyšlenkovitý film o ničem.
Pápežov exorcista (2023)
Nečekal jsem nic a dostal jsem poutavý film,opět,po nějaké době výborný Crowe.
The Last of Us (2023) (seriál)
1 hvězda dolů za první epizodu a neexistenci spór a věcí s rím souvisejících,jinak pro mne jakožto hráče téměř dokonalé.
Jan Žižka (2022)
Nevím co vlastně tohle mělo bejt,čekal jsem věrný historický velkofilm a dostal…..
Trol (2022)
Vcelku slusna zabava na dlouhe zimni vecery.
Godzilla II: Kráľ monštier (2019)
Skoda casu…
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Plivání na Tolkienuv hrob!!!
Bullet Train (2022)
Totálně ujetá magořina. :-)
Thor: Láska a hrom (2022)
Vizuálně krásné uvnitř ovšem zcela mrtvé.Pohřbena další Marvel-ovka
Mesto hriechu (2010)
Kdybych neviděl cca.7x Heat bylo by o jednu hvězdu více.