Recenzie (25)
Uncharted (2022)
Hodnotím jako člověk který dohrál všechny díly.Je to naprostá slátanina všech 4 dílu,Tom Holland,co tam vůbec delá?Nestačí že zabil Spidermana?Mark Walbergh by byl 100% lepší pro tuhle roli.
V nemilosti (2021)
Wow,už hodně dlouho ma žádny film takhle nedostal…
Forrest Gump (1994)
Ani po letech neztratil nic na své kouzelnosti,pro mne témeř dokonalý snímek.
Total Recall (2012)
Trapný pokus o remake,takhle jenom lehce nadpruměrný béčko.
Carrie (2013)
Za mne spokojenost,bavil jsem se,slušně natočený,dlouhý akorát.