Recenzie (565)
Súkromné očko - Falošné obvinenie (2017) (epizóda)
No dobrý díl.Utkání v basketu a školní prostředí.Pátrání je to dobré.Ustřední dvojice je opět dobrá.Dávám 3 hvězdy.
Dr. House - Impozantné zlyhanie (2009) (epizóda)
Tato epizoda je výborná.Hlavně ty ukázky té virtuální hry.Dr.House zde pracuje jako kuchař v nové práci.Dávám 4 hvězdy a 80 procent.Housův pacient zde trpí bludy...Tato epizoda je zajímavá.Dr.House v této epizodě řekne Cuddyové,že odchází z postu doktora.
Zachráň ma (1992)
V hlavní roli fotky a "omladina" a taky láska.V tomto filmu jde mimo jiné o to,jak zapůsobit na opačné pohlaví.Dávám 3 hvězdy a to hlavně za výkon Michaela Dudikoffa a ústřední mladá dvojice je taky dobrá.Hodnotím tento film 50 procenty.Výkony vcelku dobré a akční hvězda utíká s mladíkem před zločinci na motorce.
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
Dávám 3 hvězdy.Jako tento anglický seriál je dobrý,ale vražd je tam na můj vkus až moc.3 hvězdy dávám hlavně za výkon Johna Nettlese a za anglické prostředí.Tento seriál je plný napětí a vražd.Hodnotím jej 60 procenty.Inspektor a jeho manželka jsou docela sympatičtí.Občas je tu typické anglické počasí...Tak vítejte ve fiktivním hrabství Midsomeru!
Letuška - V nouzové situaci (2020) (epizóda)
Celkem dobré.Romantika a akce a černý humor zde nechybí.Dávám 60 procent a 3 hvězdy.Poenta je dobrá a letuška je místy trochu zmatená...Cuoco je dobrá herečka.Romantika je zde taky dobrá.
Simpsonovci - The Wayz We Were (2021) (epizóda)
Průměr.No tento díl je docela dobrý.Barman Vočko má rande a setká se zde se starou přítelkyní a v ulici u Simpsonových je dopravní zácpa a profesor Frink "blbne" na internetu...Maggie se nudí a ani tentokráte slovo nepromluví.Děda Simpson jí hlídá,ale je opět roztržitý.
Dr. House - Ťah na bránku (2010) (epizóda)
Díl je to výborný.Epizoda Tah na branku je o rodině a je dojemná.Dr.House opět dělá alotrie svému spolubydlícímu Wilsonovi a to tím,že mu zničí v koupelně vanu a taky tam dá do vany vačici,které se Wilson lekne a Dr.Forman mluví s šéfovou a potkává svého bratra.Dříve trochu zaostalý hráč amerického fotbalu do sebe začne zkraje tohoto příběhu bušit helmou,nebot je nemocný a má "šok".Černoch a hráč fotbalu je otylý a Dr.House a jeho tým léčí ještě 1 pacienta,který má nemocnou nohu.Nakonec Dr.House uspěje a má v léčbě pravdu a svůj tým docela zapřáhne a tento díl je zajímavý a výborný.Dávám 4 hvězdy a 80 procent hodnocení.
Vikingové: Valhalla - Most (2022) (epizóda)
Mně se to docela líbilo.Bitva a prostředí velmi dobré a tato epizoda je dobrá a atraktivní.Dávám 3 hvězdy a 60 procent.Bitva to byla mezi Anglií a Vikingy a tato bitva se odehrávala na jistém mostě,který oni Vikingové zničili a pobili Angličany,kteří byli jejími úhlavními nepřáteli...Vikingové si také před bitvou postavili Drakkary a poté je v bitvě použili.Vikingové porazili v bitvě Anglického krále a Anglickou lady.Bitva to byla velkolepá a krutá.
Súkromné očko - Šestka (2016) (epizóda)
Epizoda to je dobrá.Ustřední dvojice je dobrá a prostředí pěkné.Scéna s pokerem je zajímavá a vystoupení detektivovy dcery v divadle je pěkné.Hodnotím 3 hvězdami.Tato epizoda je zaměřena na hudbu v různých formách a černochy a svědkyně je černoška a detektiv s kolegyní se musí činit.
Ňuchač - Episode 2 (2019) (epizóda)
Tato epizoda je celkem dobrá a nechybí zde akce ani napětí.Detektiv opět řeší komplikovaný zločin,vraždu.Hodnotím 3 hvězdami.Tento seriál se mi líbí...60 procent dávám této epizodě.Epizdoda Tajná operace je zajímavá.