Recenzie (565)
Medvídek (2007)
Hořko-sladká česká komedie s dorty a cukrářským obchodem.Tato česká komedie se mi docela líbí...Dávám 3 hvězdy.Ana Geislerová a cukrář v podobě Jiří Macháčka jsou zde vcelku dobří.
Čokoláda (2000)
Film je to velmi pěkný a povedený.Binoche a Depp jsou zde skvělý!Tato dvojka je výborná a Binoche vlastní v tomto snímku cukrářský krámek.Dávám mu 4 hvězdy a 80 procent a ani úvodní scény v kostele s farářem nejsou špatné...
Nožnicovoruký Edward (1990)
Místy trochu strašidelný snímek a Edward(Depp)působí mírně strašidelně a odpudivě...Hodnotím 4 hvězdami.Dávám 80 procent.Depp je zde skvělý.Jeho přítelkyně taky a atypická láska je zde zajímavá.Střihoruký Edward je plný napětí,akce a fantasy prvků.Místy jde z něj mráz po zádech.Jeden z nejlepších filmů Johnnyho Deppa!Burtona sice jako režiséra nemusím,ale tento snímek je velmi povedený a já ho viděl se sourozenci a rodinou a je skvělý!Edward se zapsal nezapomenutelně více či méně dobře do našich srdcí a rádi si jej připomeneme i po letech.
Kokosy v pralese (1994)
Bacon měl jistě lepší filmy.Tento není špatný a místy jsem se i bavil(hlavně na poprvé).Tato komedie není non-stop zábava a potěší i pobaví i více či méně náročného diváka.
Hľadá sa mŕtvola (2005)
Williams zde není špatný.Komedie je to dobrá.Tento film si ode mě zaslouží 3 hvězdy.Hlavně se mi zde líbí ústřední dvojice...Dávám 60 procent.Paul(Williams)je zde nucen získat podvodem milionové peníze díky svému mrtvému bratrovi na Aljašce,kde pracuje jako majitel cestovky a má duševně nemocnou manželku a taky psa yorksheara.Tento snímek je vtipný a plný napětí.Docela se mi líbil.
Kapustová polievka (1981)
Není to špatné...Hlavně se mi zde líbí výkon De Funese a Villereta.Je to komické,ale je to trochu zvláštně komické.Za mě 3 hvězdy.Na 80.léta je to vcelku dobrý snímek.Ufon Villeret určitě pobaví a tento film potěší i po letech.Tato scifi-komedie je vcelku dobrá,napínavá i zábavná.Snímek určitě pobaví i potěší i náročnějšího diváka a pobaví nejen příznivce francouzských filmů.
TMNT: Ninja Korytnačky (2007)
Mně to docela sedlo.Fenomén z mého mládí...3 hvězdy stačí.
Po krk v extáze (2004)
Solidní krimi film s "Bondem"Danielem Craigem.Zde Craig jako Mr.X(Pan neznámý)působí docela sympaticky.Dávám tomuto krimi filmu 4/5 hvězd.Tento snímek není vůbec špatný...Nechybí zde akce ani napětí.Solidní krimi thriller!
102 dalmatínov (2000)
Ujde to...Cekal jsem trochu lepsi pokracovani.Za me 2 hvezdy.Psy mam jinak docel rad.Po tomto filmu i dalmatiny mohu.
101 dalmatíncov (1996)
Dobry snimek,ktery obcas i pobavi.Davam 3 hvezdy.Tato komedie neni spatna.Videl jsem ji jako dite...Obcas i potesi.Ani dejove neni spatna.