Recenzie (137)
Nebezpečná rýchlosť (1994)
To preskočenie niekoľko tonového kolosu 15 metrovej diery na diaľnici považujem za najväčší kaleráb, aký kedy hollywoodský producenti natlačili do hláv divákom.. ale tie 3 hviezdičky si to zaslúži..
Od Kuka do Kuka (1985) (relácia)
.. toto patrí proste k môjmu detstvu ..
Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (2005)
Dve hviezdičky z pohľadu dospelého diváka.. z pohľadu dieťaťa štyri.. výsledné tri.. Film síce nebol ničím výnimočný, ale zas taká katastrofa to nebola..
Surviving Sid (2008)
Hviezdička naviac za Scrata (ktorý sa tam nachvíľu objavil) a hlášku bobra na záver.. :) .. inak to bolo dosť slabé, až sa mi nechce veriť, že to má niečo s Dobou ľadovou..
André a včela (1984)
Ako napísal Flipper: "Nejak sa začínať musí.".. ale to sa týka animácie, ktorá je aj tak na rok 1984 skvelá (veď preto aj tie dve hviezdičky).. Humor, dej a myšlienka naozaj nula bodov..
RRRrrrr !!! (2004)
Hlúposť, na ktorej sa dá celkom obstojne pobaviť.. Ideálne po ťažkom dni, keď ani neplánujete film dopozerať.. koniec-koncov poslednú polhodinu nemá ani zmysel pozerať..
Ten chlapec je postrach 3 (1995) (TV film)
.. tento film je postrach na tretiu ..
Ten chlapec je postrach 2 (1991)
.. tento film je postrach na druhú ..
Da Vinciho kód (2006)
.. ja som síce knihu nečítal, ale film bol v celku napínavý a dobre mysteriózny .. a to ja môžem ..
Vanilkové nebo (2001)
Romantická kópia Total Recall.. Ja som sa fakt, že nudil..