Recenzie (137)
Prepadovka (2011)
Takto ma vyzerat akcny film s bojivym umenim .. Akcia od zaciatku do konca ..
Neporaziteľná (2006) (TV film)
Trápne a detinské .. presne vhodné na popoludnie do TV JOJ ..
Reči, to zvieratám svedčí (2009) (seriál)
Mňa to pobavilo! :)
Hulk (2003)
Samý blábol a žiadna poriadna akcia. N U D A!
Ako prežiť haváriu lietadla (2006)
Užitočné a poučné, ale až tak moc ma to neoslovilo.
Sindibád: Legenda siedmich morí (2003)
Akčné, vtipné, dobrodružné, pekné nakreslené a hlavne má to správnu dĺžku bez snaženia sa umelo predlžovať dej.
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Verím, že tento film si zaplatili tabakové spoločnosti :) .. ale fajčenie ma vôbec nezaujímalo .. skôr išlo o "silu argumentov" ..
Zbohom, baby (2007)
Priznám, že som tento film pozrel iba do polovice .. ale ma proste prestal baviť, nudil som sa a bolo to strašne rozvláčne podané .. možno, keby som vydržal, hodnotenie by bolo vyššie, ale žiaľ ..
Oblačno, miestami fašírky (2009)
Animáky mám rád. Vždy som sa na nich vedel pobaviť, aj keď boli z väčšej časti určené pre detského diváka. Preto som začal pozerať aj tento film, no už od začiatku mi bolo čosi divné. Čo? - Na to som prišiel asi po 15. minútach. Tento snímok je proste určený výhradne pre deti, a to pre deti do 9 rokov. Možno to je mojim vekom, ale všetko sa mi zdalo akési infantilné (napr. spôsob bozkávania) a prehnané. Ľutujem rodičov, ktorých deti vytiahnú do kina, že budú musieť sedieť hodinu a pol a pozerať ako pršia fašírky...
Funny People (2009)
Scenáristi by si mali uvedomiť, že keď už chcú robiť film o komikoch, čo rozprávajú vtipy, mali by mať aj nejaké vtipné vtipy ..