Posledné recenzie (70)
Smečka (2020)
Ceske alebo slovenske filmy so sportovou tematikou su vyrazne nedostatkovym artiklom, za mna teda aplauz tvorcom uz automaticky za vyber temy. Okrem toho ide o remeselne dobre zvladnuty snimok, ktoremu na kvalite neuberaju ani niektore klise, ktore k takymto filmom akosi automaticky patria. Film ma vtiahol do deja, nenudil som sa ani chvilku a film zaroven ponuka aj viacero podnetov na zamyslenie.
Známi neznámi (2021)
O koncepte toho filmu som vedel, ale taliansky original ani ziadnu dalsiu verziu som nevidel. Kedze mam rad “konverzacky” a zaroven slovenske/ceske filmy, ked sa natocila ceskoslovenska verzia, nevahal som a navstivil kino. Mozno mam vyhodu, ze nemusim riesit porovnavanie s inymi, v nasej verzii herci svoje ulohy zvladli a film je putavy, originalny a zabavny. Na druhej strane je smutne, ze film dost odraza realitu a vztahy dnesnej doby. Cloveku pride az luto co vsetko sa medzi tymi postavami prevalilo, hoci v skutocnosti by to verim, az taky extrem bol velmi nepravdepodobny... Alebo zeby nie?
Agatha Christie's Poirot - Hra na vraždu (2013) (epizóda)
Dalsi z filmov, ktory som si pozrel tesne po precitani knihy a musim ocenit velmi presne spracovanie so zmyslom pre zachovanie podstaty z knizneho pribehu aj pri niektorych zjednoduseniach a skratkach.