Recenzie (3 394)
Scavengers Reign - The Signal (2023) (epizóda)
Po prvni dile? Tohle vypada na sci-fi pecku roku!
Rick a Morty - Chraň si svůj žimort (2023) (epizóda)
Zase strihovy dil, zase uplne jinak. Zase je Rick a Morty napred.
Neporazitelný - Velké poslání, velké potíže (2023) (epizóda)
Minule byl sidequest, tentokrat mame spinoff? Paradni dil, kde me bavila jak Markova maminka, tak jeho trip. Tesim se na dalsi dily.
Loki - 1893 (2023) (epizóda)
Majorsovo koktani me iritovalo. Ale chapu, ze chce Jonathan flexit sve herecke svaly.
Loki - Lámanie Brada (2023) (epizóda)
Je fajn, ze Loki nazapomina na sve nadpozemske koreny. Jeho hra stinu byla super.
Loki - Ouroboros (2023) (epizóda)
Jo, Moorheada a Bensona mam rad. A jejich lo-fi retro estetika svedci Lokimu a hlavne TVA naramne.
Remains (2023)
Skvela premisa, ktera se i zajimave rozviji. Ale mohl Dylan trosku pritlacit.
Neporazitelný - Zhruba za šest hodin mě ryba připraví o věneček (2023) (epizóda)
Sidequests
Louis C.K.: Back to the Garden (2023) (relácia)
Louis by bavil i kdyby jel na pul plynu.
Rick a Morty - Nezmortriklý (2023) (epizóda)
Silna epizoda, ktera na konci ztemne do cernocerna.