Recenzie (3 388)
Pád domu Usherů - Černý kocour (2023) (epizóda)
-"Enhance." -"That also isn't really a thing." Škoda, že to potom zabili tím, že screen opravdu enhancovali.
Stylebender (2023)
Ano, The Last Stylebender je dost zajímavá postava aby utáhle celovečerní dokument. Koukneme se s ním do zákulisí pár titulových fightů, koukneme se na přípravu, ale hlavně se dostaneme k jeho démonům ať už na terapii nebo v lehce vyostřených rozhovorech s trenérem. Zajímavé to bylo a doufám, že v jeho dalším fightu Driscuse sfoukne.
Pád domu Usherů - Vražda v ulici Morgue (2023) (epizóda)
Ta podivná paní to konečně dělá zajímavým.
Pád domu Usherů - Maska červené smrti (2023) (epizóda)
No, nevím. Ukecaná přehlídka rodinných úchylek mě moc nebavila. A to gore finále bylo too much too late.
Šógun (2024) (seriál)
Seriál roku? Dost možná ano.
Šógun - Sen o sne (2024) (epizóda)
Ve svém jádru komorní finále, které je ale krásná tečka za ještě krásnější sérií.
Brasilintime: Batucada com Discos (2006)
Skvělý dokument plný boží hudby. Ať už od brazilské staré vojny nebo od undergroundových hip-hop producentů. A když to rozjedou dohromady? Fůůůů
Aspoň jeden gól (2023)
Docela nuda. Waititi, jak jsem ho měl rád, tak se mi dost okoukal. Původní dokument zabaví mnohem lépe i bez Faabendera.
Další gól rozhodne (2014)
Fajn dokument o věčných fotbalových outsiderech, který se pokusí nakopnout kouč z Evropy. Docela se mu to podaří a dokonce i nějakou emoci z nác vytlačit se jim podaří.
Pád domu Usherů - Půlnoční děs (2023) (epizóda)
Postav jak na orloji, půlka z nich teplá. Šanci tomu dám.