Recenzie (3 424)
Aftersun (2022)
Takováhle melancholická pocitovka vážně není můj šálek kávy. Kdybych byl blíž cílovce, určitě bych šel s hodnocením výš.
Fallout - Konec (2024) (epizóda)
Jsem moc rád a, nalejme si čistého vína, i překvapen, že se seriál celkem slušně drží nezaměnitelného ducha předlohy. Uvidíme. Jestli to vydrží, půjdu s hodnocením klidně výš.
Šógun - Priepasť života (2024) (epizóda)
Tak Toranaga nakonec nehraje 3d šachy, On hraje 4d šachy!
Dave Chappelle: Snílek (2023) (relácia)
Ano, Dave je skvělý vypravěč. A i když není tak kousavý, nebo vypointovaný, stále jde o nadprůměrnou zábavu.
Kdo se směje teď (2023)
Tak se Bert Kreischer rozhodl roztahnout svuj komediální bit do celovečerního formátu? Upřímně mě nikdy jeho The Machine rutina nepřišla nijak extra zábavná. Ve filmové formě jsem se ale v rámci možností bavil docela dobře.
X-Men '97 - To si pamatuj (2024) (epizóda)
Zase epizoda, která je jak spojená z dvou kratších dílů. Tentokrát jsou ale oba kousky opravdu zajímavé.
PSH Nekonečný příběh (2022)
Nostalgická pecka. Až jsem slzu musel zamáčknout.
Stopmotion (2023)
Švankmajerovsko-Lynchovský pohled na střetnutí s múzou, která není moc pozitivní ani hodná. Celé je to líznuté také Gilliamem a, ano, celkem vtahující.
Neporazitelný - Série 2 (2023) (séria)
Prý superhero fatigue, lol...
Neporazitelný - Série 1 (2021) (séria)
Paradni komiksova jizda presne podle meho gusta, ktera v poslednich dvou dilech neskutecne vygraduje do epickych rozmeru. A prekvapive neselhava ani ve stredoskolskych peripetiich. Tresnickou na dortu jsem pak neustale odkazy na komiksove fanousky.