Recenzie (2 130)
Kovboji a votrelci (2011)
75% Jako kovbojka by to byla bomba. S příchodem "vetřelců" jde však zábava kupodivu dost dolů. Vypadají jak oživlé figurky z cornflaků.
Kšeft za všetky prachy (2010)
70%
DARYL (1985)
100% jeden z prvních zahraničních filmů, na kterém jsem byl v kině Alfa.
Exploze (1998)
100% pro mě je určitě nejlepší scéna hned ta úvodní - bazéna a následně trojka na gauči.
Autá (2006)
100% Kromě toho, že je to opravdu vtipné, se povedl i dabing. Skvělý je Petr Novotný jako Burák a z vedlejších postav hipísácké W V v podání Jiřího Macháčka. Závěrečný závod a pointu jsem obrečel jako malý kluk.
Martial Law 3 (1992)
70% sice už bez Cynthie, ale pořád solidní nostalgická akce.
Zlodej životov (2004)
40% nečekaně neoriginální variace na téma vyšinutého - odstrkovaného dvojčete. Zamrzí jen kvalitní obsazení.
Legenda o vášni (1994)
85% po létech s odstupem si vybavuji už jen skvělého Hopkinse a Pitta pomalovaného jako indoše.
Red (2008)
65% Zpočátku mi nebyl dědek vůbec sympatickej a ani jsem mu moc nefandil. Vývojem událostí jsem, ale najednou zjistil, že mu nevědomky držím palce. Asi za to mohl excelentní Sizemorův záporák s šik blond přelivem.
Zdrojový kód (2011)
70%