Recenzie (2 130)
Sunshine (2007)
Zajímavý námět, neotřelá zápletka a originální ztvárnění (jak už bývá u Boyla zvykem) dělají z tohoto filmu víc než další řadovou sci-fi. Na jednu stranu "krásné" vizuální scény na druhou tíživá atmosféra jak z prvního Vetřelce. Určitě se jedná o jeden z nejzajímavějších sci- fi (hororů?) poslední doby, který vás donutí se aspoň na chvíli zamyslet. A to není vůbec málo.
Zlomené kvety (2005)
V tomto druhu komedie se podle mě Bill Murray našel. Celým filmem prochází s výrazem Friga. Jako smutný klaun ranám (osudu i pádné ex-milenky) neuhýbá ale se stoickým klidem je přijímá jednu za druhou.
Život pod vodou (2004)
Další z řady "divnejch" komedií Billa Murraye, kde podle mě nehraje, ale prostě je a funguje. Buď vás tento styl komiky osloví nebo ne. Dál k tomu asi není co dodat, to se musí prostě vidět.
Ako uloviť družičku (2005)
Velice zdařilá komedie se zcela přirozeně fungující dvojicí Wilson - Vaughn (opravdu to tentokrát není obvyklá fráze distributorů). Celý film je natočen poměrně "netaktně" a o to víc mě zklamal závěr. Ovšem například Christopher Walken v roli drsného byznismana je skvostný.
Vtedy v Amerike (1984)
Zcela jistě jeden z nejlepších filmů všech dob, srovnatelný snad jen s ještě rozmáchlejší ságou Kmotr. Dokonale zachycená atmosféra zejména období dospívání a vzestupu "židovské bandy". Osudový příběh přátelství a zrady se vším Leoneho patosem je prostě strhující ať jste jeho fanoušky nebo ne. Výborně zvolená beatelsovka rámuje celý příběh dokonale. (Vždy lehce obměněná podle toho jaké období zrovna sledujeme) Za zmínku stojí určitě masky, DeNiro i Woods "stárnou" opravdu věrohodně nejen díky skvělému herectví.
Pustatina (2006)
Klasická vyvražďovačka, která sice nenabízí nic moc nového, ale fanoušky žánru zcela jistě pobaví a na rozdíl od valné většiny těchto filmů nenudí. Ve svém ranku je to určitě nadprůměr, také díky vcelku sympatickému hlavnímu hrdinovi.
Zabijaci osamelých sŕdc (2006)
Skvěle vykreslená dobová atmosféra. Parádní příčesek J. Leta a úchvatná Salama Hayek. Bohužel tak nějak plochý John Travolta a v podstatě absence jakéhokoliv překvapivého momentu nebo vývoje. Ale pro milovníky noiru jednoznačná volba.
Hady v lietadle (2006)
Protože byl film už dopředu anoncován jako zdařilé béčko se Samuelem L. Jacksonem, docela jsem se těšil. Bohužel celé mi to přišlo tak nějak nedotažené. Standardní průměr bez nápadu.
Občan pes (2004)
Podle mě strašně přeceněná ptákovina. Sice působí ulítle a tak nějak jinak, ale to srovnání s Amélií vůbec nesedí. Určitě to není film, kvůli kterému bych se začal pídit po dalších kouscích z tohoto regionu.
Braček, kde si? (2000)
Hodně přijemná záležitost se skvělou atmosférou. Od Coenovic bráchů ani od velkýho George bych něco takovýho nečekal. Milé překvapení.