Recenzie (2 130)
Prenasledovaný (2011)
60% Když se to vezme kolem a kolem průměrný thriller s přiblblou kukuřicovou pointou. Slibně načrtnutý začátek, kdy netušíme o co přesně jde se postupem času začne rozplizávat do celkem velké nudy. Krugerová ani Ganz (bývalý agent Stasi) navíc nepůsobí vůbec přesvědčivě.
Obchodník so smrťou (2005)
80%
Vreskot (1996)
60% moc mě to nechytlo, kultovnost celé série tedy nechápu.
Príbeh ozajstného človeka (1948)
100% silný dětský zážitek, sronatelný snad jen s Crusoem.
Firewall (2006)
40% jako zapomenutelný televizní film.
Iluzionista (2006)
80%
Všemocný (2011)
85% Pokud přistoupíte na pravidla hry - tak jako se to musí u každé sci-fi - film je to dost zajímavý s vyjádřením hlubší myšlenky. Jak se člověk zachová když může cokoliv. Samozdřejmě pilulka slouží jako nejednoznačná metafora závislosti.
Vyslobodenie (1972)
50% Banjo band Ivana Mládka v plné parádě.
Encinonec (1992)
50% komedie jak vystřižená z osmdesátek. Součastníkům musí připadat jak z jiné planety.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
85% taková malá komedie, kde například Spacey neměl evidentně co hrát. Přesto z filmu docela čiší, jak se všichni museli bavit. Pokusy s LSD v armidě se zakládají na pravdě. Ovšem jen potud aby velení vědělo jak by v případě "infikování" vodovodu vojáci reagovali.