Recenzie (1 620)
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Nejlepší český komediální seriál za posledních 10 let.
Dlouhá míle (1989) (seriál)
Na základě shlédnutí tohoto seriálu jsem začala toužit po tretrách a apartní teplákovce. Po prvním tréninku jsem zjistila, že žádný Skopal ani Čenský na oválu neběhají, tak jsem s tím sekla. Tři hvězdy už za to, že v seriálu pánové běhali jak o život :-)
Mechanický pomaranč (1971)
Partička výrostků, kterou bych nechtěla potkat. Surové, brutální, psychedelické, naturalistické dílo, po jehož shlédnutí jsem byla v šoku. A jsem pokaždé, když ten film vidím. Je totiž návykový - jako moloko...
Kladivo na čarodějnice (1969)
Vykonstruovaný proces šíleného Bobliga, mráz mi běhá po páteři i x let po shlédnutí filmu. Mrazivé, šílené, úchylné.
Bučkovci (2013) (relácia)
Je opravdu možné, aby žena stále utíkala od svého muže a dětí a poté se vracela znovu a znovu těhotná, pokaždé s někým jiným? Ano, na Sihle ano. Přemýšlím, kolik za to ta rodina dostává, že jim to stojí za tu ostudu.
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
"Kdyby hloupost nadnášela, tak vy se tady budete vznášet jak holubička!" Moje srdcovka.
Plechová kavalerie (1979) (seriál)
Ke strojům, soudruzi. Vidle do ruky a hurá ke kombajnům. Celý seriál je fakt masakr. Ale znám i horší. Třeba z poslední doby.
Spalovač mrtvol (1968)
Geniální Rudolf Hrušínský, submisivní Vlasta Chramostová, mrazivá atmosféra, zrůdnost jednání. Dvě rakvičky a dva věnečky to jsou dohromady 4 hvězdičky a jedna navíc za režii. Herz v životní formě.
Lola beží o život (1998)
Další zástupce německé kinematografie, který nemá chybu. Scénář, režie, kamera, střih, hudba, herci... Sehr gut, Tom!
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Od začátku do konce strhující příběh. Herecký koncert Nicholsona...Perfektní Formanova režie...A Náčelník...