Recenzie (1 620)
Čepel smrti (2009)
Viz. Poslední výkřik...
Posledný výkrik (2012)
Já to viděla...já se stydím...za sebe... To nemůžu ani nikde říct :-)
Babicovy dobroty (2008) (relácia)
Dneska si uděláme sýrovou omáčku... Do tý patří parmazán, ale když ho nemáte, to nevadí, dejte tam eidam. Když nemáte ani ten, nedávejte tam nic. Jirka a jeho pekelná gastronomie...
Červená Sonja (1985)
Škola v přírodě, 80. léta a Rudá Sonja na videu v rámci odpolední pauzy. Super zážitek do té doby, než nám to soudružky vypnuly. Ze sentimentu dávám 3 hvězdy.
Barbar Conan (1982)
Klasika z 80. let. Výborný (ne)herecký výkon Arnolda, krásná hudba, tupý příběh. Přesto u mě za 4 hvězdy, protože vedle Rudé Sonji, jediný fantasy film, který mám na DVD. :-)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Ten film byl ve své době prostě... Wow... Skvělé triky (na tu dobu), super akce, Arnie v kondici. Dvojka pro mne snad lepší než jednička.
Terminátor (1984)
Sci - fi a fantasy není můj oblíbený žánr, ale Terminátor je klasika. I když triky jsou dávno překonané, pokaždé mě repríza v TV potěší. Hasta la vista, baby :-)
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984) (seriál)
Průměrný seriál, na kterém byl zajímavý možná tak pohled do tehdejších kuchyní. Hlasování rozsvěcením / zhasínáním byla údajně blamáž. Nevím. Sváťa Kuřátko to každopádně dotáhl vysoko :-)
Leon (1994)
Srdeční záležitost. Skvělý Reno, perfektní Oldman a Portman, která už tenkrát byla krásná.
Drž hubu! (2003)
Depardieu je jako totální debil úchvatný. Reno je klasik. Komedie, která mě pobaví za každých okolností. Spolehlivě.