Recenzie (974)
Novoroční projev prezidenta republiky Petra Pavla (2024) (relácia)
Začalo to celkem dobře, Pávek nikoho nezranil, ani se nijak neztrapnil, čtecí zařízení stíhal. Pak ale začal blábolit o populistech a extrémistech, chvalořečit EU a vyzývat přijetí eura a celý to šlo do píči... prostě Pávek. Napsali mu to dobře jeho loutkovodiči....
Jean Michel Jarre : Aero (2005)
Zvukově se samozřejmě jedná o dokonalost, obrazově... no pouze 2 oči (krásné) a jedna piha (to už tolik ne). Jedná se o vizuál k albu, ne koncert jako takový....
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Wau-efekt z prvního dílu z fascinujícího podmořskýho světa už tam samozřejmě není, ale pořád je to - především díky Momoovi - jedna z nejlepších DC komiksovek. Jediný co mi teda trochu vadí, je neschopnost či neochota přijít s nějakým jiným, cool arci-záporákem. Ten samej nýmand z prvního dílu v pořád tý stejný, trapný masce a s tak ubohou motivací k pomstě, není zrovna nic extra. Ale jinak pecka; 4,5*
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (relácia)
Rickyho diktát, tentokrát trefně zaměřenej na 'woke'.
Šťastné a krvavé (2023)
Rozhodně nejlepší letošní vánoční snímek; sympaticky krvavej, ale zároveň příjemně vtipnej. Nesympaťáka Starra tam naštěstí kompenzuje krásná nepálka Amrita a celkem sympatický děcka; castingově mi to sice nepřišlo zrovna moc důvěryhodný, ale bavil jsem se...
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Snad jenom úplnej debil a nebo hater (pro mě jsou to synonyma) tady může hned v den vydání rozdávat odpady a dštít síru na Snydera a jeho novej blockbuster, případně na jeho styl celkově. Když se mi jeho filmy nelíběj, tak s nima přeci neztrácim čas jenom proto, abych se pak mohl vyblít v komentáři. Každýmu je to stejně u zadku a Netflix dosáhnul svýho: lidi se dívaj, o filmu se mluví. Ač Rebel Moon není žádná revoluce a ani příběhem se nejedná o nic objevnýho, jde o první díl (doufám, že delší série), chválim casting - zejména Boutellu, samozřejmě tradičně skvělou Holkenborgovu hudbu a absenci woke sraček. Prostě fajn zábava na konec roku. Lepší 4*
Úsvit (2023)
No to jsem se zase nechal namotat na cz filmovej sranec. koncentrovaná nuda, kde teda aspoň hlavní herečka je celkem fajn a vtipná, jinak opruz.
Otázky Václava Moravce (2004) (relácia)
Největší žumpa a největší paznecht nejen z ČT, ale ze všech cz televizí. a když jsem nedávno zahlíd to studio, nevěděl jsem, jestli se smát, nebo se poblít. to jako fakt? každopádně sledovanost upadá a věřim, že tahle škodná bude brzy historií...
V/H/S/85 (2023)
Místama fakt fodně slušný atmosférou, místama slabší. Starší záběry už ale moje oči asi nezvládnou, tak do minulosti už snad radši nepokračovat. 3,5*
Udalosti ČT (1993) (relácia)
Tady je krásně vidět, že ten, komu se tohle líbí neví nic o ČT a její politice. Možná dřív, ale poslední dekádu, ne-li 2: žumpa!