Posledné recenzie (106)
Beyond: Two Souls - Behind the Scenes (2013)
Jo, to bylo ještě v době, kdy Ellen Page neměla v hlavě nasráno a koule v kalhotkách.
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Jsem si plně vědom toho, že série Saw po prvním dílu (který je u mě pohodlně v TOP 10 nejoblíbenějších filmů) upadala do čím dál větší šedi, ne-li černoty. I tak jsem si původních 7 dílů vždy nějak užil díky propletení jednotlivých částí, Tobin Bellovi a především hudbě Charlie Clousera. Když přišlo ohlášení Jigsaw, bylo mi jasné, že je čeho se bát a ano, byla to naprostá sračka. Člověk by si řekl, že už tuto sérii nechají být, ale ne. Proč se nerozhodnout oslovit k hlavní roli komika a neherce a nevymyslet na koleni naprosto tupý, nezajímavý a nikterak nepřekvapivý příběh a udělat další film. Šel jsem do toho s nulovým očekáváním a přesně nulové zábavy se mi dostalo nazpět. Jediné za co dávám jednu hvězdu je nostalgie při soundtracku Charlie Clousera, který je jako vždy výborný. Já však doufám, že už tato spirála hrozných snah o oživení série pokračovat nebude!
Plán úteku 2 (2018)
Mé původní hodnocení bylo jedna hvězda asi 10 minut před koncem filmu s komentářem "Jedna hvězda za to, že jsem to vydržel dokoukat". No a teď po zhlédnutí onoho zakončení nešlo jinak než změnit na odpad.