Recenzie (743)
Ako mať sex (2023)
Best summer we ever had
Súperi (2024)
Zendaya femme fatale tenisu. Od prvních momentů The Social Network vibe (Reznor, dynamika, zpomalovačky). Film o malých, ale velkých gestech.
Hellraiser (2022)
Snaží se to působit osmdesátkově (vizáž hlavní hrdinky, mytologie) a zároveň současně, zlo a pachuť už tomu ale chybí. Závěr nicméně přehlídkou utrpení a bolesti, takže ok. Stopáž neobhajitelná.
The Cellar (2022)
Úplně v pohodě fungující horor (odpočítávání schodů mrazivý), kde se to klasicky posere v okamžiku, kdy už musí přijít s nějakým rozuzlením.
Jeden život (2023)
Žádná velká filmařina, spíš průměrnej televizák, ale ten příběh je natolik nosnej a silnej, že je to vlastně jedno. Ve Světozoru jako na pohřbu.
Druhá světová válka: Na frontě (2023) (seriál)
Hodně zjednodušený pohled na WW2, ale jako rekapitulace funguje výborně.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Má to všechny předpoklady pro to, abych to nenáviděl, ale přesto jsem si to zamiloval. Aspoň do čtvrté řady, která je naprosto příšerná a tvůrcům z celé té woke kultury úplně jeblo.
Mikulášovy patálie: Jak to celé začalo (2022)
Spatlanina (© dzejnen)
The Last of Us (2023) (seriál)
Nejsilnější v okamžicích, kdy si postavy jen povídají, klidně by se to celé obešlo bez nakažených. Kdo hejtuje sedmou epizodu, tak ten se ve druhé řadě posere, viz rozkol v hodnocení mezi hráči a kritickou obcí: https://www.metacritic.com/game/the-last-of-us-part-ii/ Za mě však díky postavě Abby ještě o level výš, má to koule a je to nekompromisní.
Barbie (2023)
Původně jsem se těšil, že to točí ambiciózní režisérka a nakonec jsem litoval, že to nenatočil třeba Ben Stiller jako Zoolandera, ke kterému má Goslingův Ken blízko. Škoda, té emancipovanosti bylo prostě příliš.