Recenzie (545)
Prianie (2023)
Na muj vkus moc zpěvu a ani celkově to nebylo nic extra. 4/10
Šógun - Tyčinka času (2024) (epizóda)
Ten konec.... Už at je další díl :)
Problém tří těles - Odpočet (2024) (epizóda)
Zatím spíš průměr. Konec byl trochu lepší.
Nevysvětlené jevy - Duchové z Myrtles Plantation (2024) (epizóda)
Opět nic zajimaveho
Nevysvětlené jevy - Únos mimozemšťany v Pascagoule (2024) (epizóda)
Nic moc....
Avatar: Legenda o Aangovi - Série 1 (2024) (séria)
Povedená fantasy pohádka. Kdysi jsem viděl film Poslední vládce větru a ten byl nic moc. První serie se povedla. 7,5/10
Marinette (2023)
Nic jsem od toho nečekal a byl jsem mile překvapen. Mám rád filmy podle skutečných událostí.
Blízke stretnutie tretieho druhu (1977)
Klasický Spielberg. Povedená rodinná sci-fi. Ve sve době to musela být pecka.
Psia jazda (2023)
Na muj vkus až moc sprosté a některé scény až moc ujeté. Celkově jsem se bavil a dobrý průměr. 6/10
Šógun - Dámy vŕbového sveta (2024) (epizóda)
John a Mariko si zajdou do Čajovny(bordel) :D