Recenzie (545)
Šógun - Skrotený sokol (2024) (epizóda)
Zemětřesení v životě i na zemi.
Šógun - Osemdielny plot (2024) (epizóda)
Až na ty jatka ke konci,spíš takove flirtováni mezi Johnem a Mariko.
Šógun - Zajtra je zajtra (2024) (epizóda)
Utěk z Osaky. 9 /10
Šógun - Sluhovia dvoch pánov (2024) (epizóda)
To napětí se dá doslova krájet 9/10
Šógun - Anjin (2024) (epizóda)
Bavilo mě to. Je tu pár drsných momentů. Sanada a Jarvis fajn. Silné 4* 8/10
Ako prežiť svojho muža (2023)
Jedna hvězda za to,že se to aspon mamce libilo :D Tahle blbost je pro milovniky Ulice a zahrad :D
Vládcovia nebies (2024) (seriál)
Vladcové nebes jsou kvalitou někde mezi Pacifikem a Bratrstvem. Povedený válečný seriál. 9/10
Vládcovia nebies - Deviata časť (2024) (epizóda)
Paradní a povedený závěr.
30 strieborných - Season 2 (2023) (séria)
Druhá řada mě už tak moc nebavila jako ta první. Vypada to na otevřený konec... 5/10
Napoleon (2023)
Film se tady především věnuje vztahu mezi Napoleonem a Josephinou. Valčení a strategie je na druhé koleji. Bitvy jsou perfektní. Sledovaní děje mimo valčení postupem času nudí. Jde poznat,že filmu něco chybí a to má 158 minut. Asi to bude v prodloužene verzi. Hodně silné 3* 65%