Recenzie (327)
Srdcerváči - Série 2 (2023) (séria)
Druhá série nebude taková srdcovka jako ta první, ale pořád mi to přijde jako skvělej počin, na kterej jsem se rád podíval. A doufám, že to odstarujte hereckou kariéru Kita Connora.
Barbie (2023)
Velká zábava a mnohem lepší než jsem čekal. Ryan Gosling samozřejmě nádhera, plus moje oblíbenkyně Kate McKinnon a pak spousta lidí ze Sex Education!
Amy Schumer: Kontakt pro případ nouze (2023) (relácia)
Amy Schumer je moje oblíbená a některá její vystoupení jsou nepřekonatelná. Tady ale jakoby ztrácí dech, je to úsměvné, ale ne moc vtipné, zkrátka čekal jsem víc. (Je taky možný, že mě tenhle tejden namslal svým novým specialem Matteo Lane, kde jsem se smál hodně.)
Zašívárna (2016) (seriál)
To je jeden z těch pokladů, u kterejch si říkám, jak mi mohly sedm let unikat. Že je Phoebe Waller-Bridge vtipná, vím z Graham Norton Show, ale že umí až takhle, to jsem nečekal. Jediná škoda, jak už tu povzdechli jiní, že to je tak krátký a jen jedna série. PS: Koho zaujal Jonathan Bailey, ten se může těšit na Fellow Travellers (2023) od Rona Nyswanera. PS: Po měsíci jsem si to pustil znova a je to snad ještě lepší!
Najhorší človek na svete (2021)
Asi nejlepší film o nejednoznačnosti, co jsem viděl. Memorable quotes: "Vzpomínky, co nikoho nezajímají." "Veškeré špatné svědomí Západu jakoby sedělo vedle něj na gauči."
Blízko (2022)
Jako film mě Close velmi bavilo - jak to bylo natočený, zahraný, jak v tom (ne)byla použitá hudba. No a pak je tu samozřejmě to téma přátelství a jeho proměny v čase, včetně všech těch emocí, ve kterejch se asi leckdo najde. Za mě výborný.
Di4ri (2022) (seriál)
Sympatický, uteče to jako voda, feel-good, a záslužný pro cílovku ZŠ. V tý já ale nejsem a srdcovka to nebude.
Mimoriadna udalosť (2022)
Vlastně o dost lepší, než jsem čekal. A místy jsem se opravdu smál. Kdybych předem věděl, že to je od Jiřího Havelky, asi bych čekal víc. Každopádně bod plus za rozkošnej policejní páreček.
Všetko, všade, naraz (2022)
Uznávám, že jsem nikdy nic takovýho neviděl a že mě to postupně i začalo bavit, zejména kvůli bezbřehý vynalézavosti tvůrců a propracovanosti detailů (na zdi visící rukavice pro párko-prsty), což vlastně na mě bylo nakonec asi moc. Stojí za vidění, ceny si zaslouží, ale srdcovka z toho nebude.
Škola zlomených srdcí (2022) (seriál)
Takovej průměr, na kterej se během dlouhejch zimních večerů dobře kouká. Třetí hvězda za dokonalou ředitelku v podání Rachel House.